Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dave Schepers - WaarBenJij.nu Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dave Schepers - WaarBenJij.nu

Singapore!

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg Dave

06 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Om Rond 23.30 Nederlandse tijd ben ik aangekomen op Singapore. De vlucht was lang, maar ik heb me goed kunnen vermaken. Al wat mensen leren kennen die ook naar Sydney gaan, voornamelijk om te backpacken.

Ik heb eerst mijn koffer opgehaald omdat ik wat dingen eruit wilde halen om naar Singapore stad te gaan.

Ik ben met de trein naar de stad gegaan. Net zoals hier in Nederland moeten ze hier ook in en uitchecken! En het mooie is dat je bij het einde van je terugreis je kaartje moet inleveren bij de automaat en het resterende bedrag terugkrijgt!

Ik heb een deel van Singapore gezien, maar heb er niet voor gekozen de hele stad te gaan zien. Ik zal later wat foto's plaatsen

Teruggekomen op het vliegveld ben ik een hotel gaan nemen waarin ik een paar uur heb geslapen en even lekker heb gedoucht.
De tas van mijn handbagage was kapot gegaan dus heb ik daarvoor in de plaats een rugzak gekocht. Veel beter!

Ik heb internet hier en zit nu te wachten op de vlucht naar Sydney, die vertrekt hier 0.45 lokale tijd. Ik kom rond 12.00 uur de volgende dag aan in Sydney, lokale tijd.

Ik doe weer even een bericht zodra ik in Sydney ben aangekomen.

Groeten daar en succes met de sneeuw!

  • 06 Februari 2013 - 15:18

    Wouter Ottervanger:

    Goed bezig Dave! Alvast een goede vlucht, ga je verslagen wel een beetje in de gaten houden!

  • 06 Februari 2013 - 16:47

    Ceciel:

    Fijn dat ze daar rugzakken hebben!!! ;-)

  • 06 Februari 2013 - 20:09

    Henk Schepers:

    Hallo Dave

    ik wens je en goede reis naar sydney

    ik hoor og van je op skype


    gr henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dave

Hallo! Mijn naam is Dave Schepers, 23 jaar. Vanaf 5 februari ga ik mijn reis beginnen naar Australië. Dit is voor mijn stage die ik 5 maanden ga volgen in Sydney. De datum van terugkomst staat nog niet vast aangezien ik een enkeltje heb geboekt voor de heenreis. Mijn stagebedrijf is een reclame / design studio die zich voornamelijk bezighoudt met reclames, gecombineerd met 3D, animaties en special effects. Het bedrijf heeft verschillende projecten. Ik ga me allround bezig houden waaronder het realiseren van special FX, motion design, animaties, 3D en sound. De opleiding die ik doe is Communicatie & Multimedia Design. Dit doe ik aan de HAN in Arnhem. In mijn 3e leerjaar, waarin ik nu zit, is het verplicht om een stage van een half jaar te volgen. Voor veel mensen is de inhoud van deze opleiding niet bekend. Wat ik doe in mijn opleiding is ontwerpen in de breedste zin van het woord. Er zijn veel projecten binnen deze opleiding. Zo hebben we recent een computerspel gemaakt met 32 man ( http://www.facebook.com/NoMoreSmores ). Ook hebben we een live-uitzending gemaakt voor een modeshow Fair Fashion ( http://www.facebook.com/FairFashionLive ). Voor beide projecten heb ik o.a. de huisstijl en logo's ontworpen. De technieken en communicatie achter deze projecten, zijn de dingen die ik leer tijdens mijn opleiding. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Dave

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5328

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

05 Februari 2013 - 01 Augustus 2013

Stage in Sydney

Landen bezocht: