Dag Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dave Schepers - WaarBenJij.nu Dag Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dave Schepers - WaarBenJij.nu

Dag Nederland!

Door: Dave

Blijf op de hoogte en volg Dave

05 Februari 2013 | Nederland, Schiphol

Hallo mensen! Dit is vanuit Schiphol mijn eerste reisverslag. Ik vertrek over een half uur richting Singapore.

Na afscheid genomen te hebben zit ik nu te wachten op het vliegtuig. Voor de geïnteresseerden: Ik vlieg met een Boeing 777-300 ER van Singapore Airlines. Ik vlieg om 10.30 Nederlandse tijd.
Het valt me op dat er weinig Aziaten zijn aan boord.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de cadeaus! Alleen kan ik helaas niet alles meenemen gezien ik maar 20 KG in de koffer mag en 7Kg aan handbagage.

Wellicht heb ik internet aan boord, maar dit is even afwachten.

Voor de geïnteresseerden die mij op Skype willen toevoegen: Relight89


Tot snel!

Gr Dave



  • 05 Februari 2013 - 10:26

    Anouk Schepers:

    Dave... nog 4 minuten!!! GOEDE REIS!!!

  • 06 Februari 2013 - 18:46

    Leon:

    Hej kerel wat een leuk klein verslagje! Kben benieuwt naar je mooie verhalen straks!
    Gr leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dave

Hallo! Mijn naam is Dave Schepers, 23 jaar. Vanaf 5 februari ga ik mijn reis beginnen naar Australië. Dit is voor mijn stage die ik 5 maanden ga volgen in Sydney. De datum van terugkomst staat nog niet vast aangezien ik een enkeltje heb geboekt voor de heenreis. Mijn stagebedrijf is een reclame / design studio die zich voornamelijk bezighoudt met reclames, gecombineerd met 3D, animaties en special effects. Het bedrijf heeft verschillende projecten. Ik ga me allround bezig houden waaronder het realiseren van special FX, motion design, animaties, 3D en sound. De opleiding die ik doe is Communicatie & Multimedia Design. Dit doe ik aan de HAN in Arnhem. In mijn 3e leerjaar, waarin ik nu zit, is het verplicht om een stage van een half jaar te volgen. Voor veel mensen is de inhoud van deze opleiding niet bekend. Wat ik doe in mijn opleiding is ontwerpen in de breedste zin van het woord. Er zijn veel projecten binnen deze opleiding. Zo hebben we recent een computerspel gemaakt met 32 man ( http://www.facebook.com/NoMoreSmores ). Ook hebben we een live-uitzending gemaakt voor een modeshow Fair Fashion ( http://www.facebook.com/FairFashionLive ). Voor beide projecten heb ik o.a. de huisstijl en logo's ontworpen. De technieken en communicatie achter deze projecten, zijn de dingen die ik leer tijdens mijn opleiding. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Dave

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 5319

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

05 Februari 2013 - 01 Augustus 2013

Stage in Sydney

Landen bezocht: